неделя, 16 март 2014 г.

Закъснял 8-ми Март

                                                                  <3


    На 8-ми Март празнуваме Междунардния ден на жената. Бъдете винаги красиви и нежни и приемете моите закъснели поздрави.
    Като почти жена ( :D ) обичам да получавам и правя подаръци за 8-ми Март. Моята майка е един от най - важните хора в живота ми, ето какъв подарък и направих. <3
 Парюм и крем за тяло Femme by AVON, и handmade картичка.

Най-важната част от подаръка е това, което мога да правя най-добре.
Написах и стихотворение. ^_^

Вече не съм малко дете-
непокорна и разпиляна,
но знам за разбито сърце, 
най-доброто лекарство е мама.

Най-чистото място на света
е прегръдката ти свята ,
тя прогонва всяка тъга
и ме топли с нежност позната.

Където и да  е, ще се връща,
за да докосне ръцете ти, мамо,
и дълго да те прегръща,
твоето момиче голямо.

Винаги, винаги, мамо, помни
ще бъда малкото момиче,
което спира твоите сълзи,
защото много те обича!

Надявам се да ви хареса, въпреки че е специално за мама и вие се чувствайте поздравени. <3

 




Няма коментари:

Публикуване на коментар